شناسهٔ خبر: 181787 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تشریح کرد؛

آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های راه‌سازی شهرستان دزفول

ببینید | بازدید مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان و نماینده مردم شریف دزفول در مجلس از پروژه های راهسازی شهرستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت پروژه‌های راه‌سازی حوزه شهرستان دزفول را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، رحمان بهرامی، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه طی بازدیدی از پل سیاه منصور به آوج و میان رود آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها بررسی شد، اظهار کرد: آخرین مسائل و مشکلات این پروژه‌ها در حضور مدیران و مسئولان مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای اجرایی نیز ارائه شد.

وی افزود: محور چهارراه آوج به صفی آباد در این شهرستان حدود یک هزار متر می‌باشد که در شهر صفی آباد یک دستگاه پل به صورت کامل ساخته شده است و یک کیلومتر 500 متر اول نیز به مرحله بیس رسید و به زودی عملیات آسفالت آن آغاز خواهد شد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص قطعه پل صفی آباد تا شهر امام که در دست اجراست خاطر نشان کرد: این قطعه حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بیش از سه کیلومتر از آن آسفالت شده و باقیمانده آن نیز بر اساس برنامه زمان بندی پیمانکار تا دهه فجر تکمیل و کل محور ۶ کیلومتری آوج به میان رود به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

بهرامی اضافه کرد: در محور بن جعفر نیز یک قطعه هزار و ۳۰۰ متری به مرحله قیرپاشی رسیده است، پیگیری لازم را از سوی سازمان برنامه استان انجام می‌دهیم تا اعتبارات لازم را برای این پروژه تخصیص و آن را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

وی ادامه داد: یک دستگاه پل نیز در محور بن جعفر است که تهیه نقشه کشی آن انجام شده است و منتظر ابلاغ ماده ۲۳ از سوی برنامه بودجه استان هستیم، که در صورت ابلاغ بودجه پیمانکار آن مشخص و مرحله اجرایی این پل آغاز می‌شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان افزود: برای ادامه مسیر امام زاده بن جعفر تا چهارراه منتظری حدود ۸ کیلومتر گزارش امکان سنجی تهیه برنامه رسمی جهت ارسال به سازمان برنامه ریزی بودجه ابلاغ شده است که در صورتی ابلاغ ماده ۲۳ کار پیمان سپاری نیز انجام می‌شود.

بهرامی گفت: پروژه‌های آوج و میانرود در این محور با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد در حال اجراست و برای تکمیل این پروژه به همین اندازه اعتبار لازم داریم که باید از سوی شرکت ساخت و توسعه زیرساخت حمل و نقل کشور ابلاغ گردد تا این پروژه را به مرحله برداری برسانیم.